Kuukauden sponsorituote + Kingsland arvonta!

keskiviikko 23. lokakuuta 2013


Lokakuun sponsorituote on vilahdellut useaan ootteeseen täällä blogin puolella. Sain maailman ihanimman pipon, jota olen kuolaillut jo useamman vuoden ajan. Suitsisopissa mietin jonkin aikaa yläpuolella olevan pipokollaasin värien välillä, lopulta päädyin tuttuun ja turvalliseen tummansiniseen. Pipo on ihanan lämmin ja haikein mielin vaihdoin tänään lämpimän pipon viileään kypärään, mutta vaikka ois kuinka ihana pipo niin kypärä päässä ratsastellaan edelleen ;) Tämä ja Suitsisopin muut pipot löytyvä tästä linkistä.


Ja jottei menisi pelkästään mun hemmotteluksi Suitsisoppi halusi antaa Kingslandin kaulurin arvottavaksi. Yhtenä päivänä teki mieli avata tää paketista ja vetää omaan kaulaan, tää on just semmonen jonka voi laittaa vaikka avonaisen hupparin alle ettei kaulaan tuule. Itse en nimitäin tykkää millään isoilla kaulahuiveilla ratsastaa.

Näin osallistut arvontaan:
1. Yhden arvan saat tykkäämällä Suitsisopin- ja blogin facebooksivusta TAI liitymällä blogin rekisteröityneeksi lukijaksi.
2. Toisen arvan saat tekemällä blogiisi postauksen, jossa on arvonnan kuva sekä linkki tähän postaukseen.
3. Kommentoi sähköpostiosoitteesi sekä monellako arvalla olet mukana, jos olet mukana kahdella arvalla linkitä postaus missä olet mainostanut kauluria.

ARPAONNEA KAIKILLE! Arvonta päättyy 27.10.2013




428 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Ei mulla ole blogia tai miten voisin rekisteröityä niin miten voin osallistua arvontaan?

      Poista
    2. Voi rekisteröityä ilman että omistaa blogia ja osallistua voi myös tykkäämällä facebookissa:)

      Poista
    3. No haluaisin osallistua ja sähköpostiosoite on lasmo@hotmail.fi

      Poista
  2. 1. Olen jo rekisteröitynyt lukija :)
    2.Ei ole blogia
    3. riina.martinmaki@hotmail.com ja osallistun yhdellä arvalla

    VastaaPoista
  3. Yks arpa
    lovespeppi@gmail.com
    Pakko sanoo, et toka/kolmas/neljäs

    VastaaPoista
  4. Oon tykännyt sivuista ja rek.lukija :)
    2 arvalla , meen tekemään nyt postauksen. http://lifewithhorsee.blogspot.fi
    siniluukas@suomi24.fi

    VastaaPoista
  5. 1. Olen rekisteröitynyt lukija :))
    2.yksi arpa
    3. hepsukkahepo@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Yksi arpa

    taijakyosti@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Olen lukija ja tykkäsin molemmista sivuista:--)
    ELI yksi arpa!
    eve.kinnunen@windowslive.com

    VastaaPoista
  8. Yksi arpa.
    Tykkkäsin fb sivuista.
    oona.loimulahti@gmail.com

    VastaaPoista
  9. helena.rautakoski@gmail.com
    Olen lukija ja tykätty on joten osalistun yhdellä arvalla:)

    VastaaPoista
  10. 1. olentykännyt sivuista ja rek. Lukija
    2. En omista blogia
    3. 1 arvalla, essi.lotjo@gmail.com

    VastaaPoista
  11. yksi arpa (olen blogin rekisteröitynyt lukija)
    kurreorava23@gmail.com

    VastaaPoista
  12. wilma.vainio@hotmail.com
    Olen lukija ja tykätty blogin fb sivuista:)
    Eli yksi arpa

    VastaaPoista
  13. petsku00@hotmail.fi

    http://hevospaivakirjani.blogspot.fi/2013/10/kingslandin-huivin-arvonta.html

    Kahdella arvalla siis osallistun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen siis blogin lukija, tykkään suitsisopin facebook sivusta ja -blogin facebook sivusta

      Poista
  14. saraylipaa@gmail.com
    olen lukija jA tykkäsin kummistakin sivuista
    1 arpa

    VastaaPoista
  15. Yks arpa, blogin rekisteröitynyt lukija ja tykätty kummastakin sivusta
    netta.sairanen@luukku.com

    VastaaPoista
  16. sikke.rihu99@gmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija
    yksi arpa

    VastaaPoista
  17. Mistä oot ostanu noi sun ratsastushousut :o?

    VastaaPoista
  18. Yksi arpa. Rekisteröitynyt lukija
    emmahakkarainen98@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Yksi arpa, olen rekistöitynyt lukija
    lydia.metsi@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Yksi arpa, olen rekistöröitynyt lukija
    emilia996@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Yksi arpa
    meri.tervo@gmail.com

    VastaaPoista
  22. 1.elli.hagstrom123@gmail.com
    2.Yksi arpa!:)

    Vitsikuoisit arvonnu ton KL:n pipon!!:)<3

    VastaaPoista
  23. Yksi arpa
    iida.tapanainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. kaksi arpaa ; olen rekisteröitynyt lukija ja arvontaa mainostan tässä postauksessa:

    http://cupidoponi.blogspot.fi/2013/10/ja-taas-arvontaa.html

    jemina1999@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kartsu2001@gmail.com
      Osallistun 2 arvalla
      Olen tykännyt molemmista facebook sivuista
      http://islanninhevoset.blogspot.fi/2013/10/voitto-kotiin-arvonta.html

      Poista
  26. Yksi arpa, olen rekisteröitynyt lukija.

    jennan@tuulilakki.org

    VastaaPoista
  27. Olen blogin rekisteröitynyt lukija (sekä tykkään facebook sivuista) -Yksi arpa.
    aggiiga@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Yksi arpa (lukija)
    manski@live.fi

    VastaaPoista
  29. Oon lukia!
    etta.hublin@hotmail.com
    Yhdellä arvalla!:)

    VastaaPoista
  30. Oon lukija ja tykkään molemmista fb sivuista :)
    Yksi arpa
    katariinaaavikko@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Oon lukija ja tykkään sivustoista, Yhdellä arvalla, kiitos!
    Annakatainen@gmail.com

    VastaaPoista
  32. olen rekisteröinyt lukija. en voi tykkää facebook sivuista (ku en oo faces) yksi arpa
    eveliinu8@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Olen lukija
    Eleonoora-@hotmail.com
    Yksi arpa

    VastaaPoista
  34. Ehdin jo innostua, että arvot pipon, petyin :D
    yksi arpa, aino.varjos@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Oon lukija
    1 arpa
    susa.horze@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. riio99@hotmail.com
    oon 1 arvalla mukana (blogin rekisteröitynyt lukia)

    VastaaPoista
  37. Yhdellä arvalla mukana. Blogin lukijana.
    Niinarautiainen@luukku.com

    VastaaPoista
  38. ostin just horse-showsta ton:D hyvä on ollu:)

    VastaaPoista
  39. Toi pipo on niiiiin ihana !! <3 Ja käy sulle kyllä hyvin kans.

    VastaaPoista
  40. Yhdellä arvalla mukana.
    ia.ro@hotmail.com

    VastaaPoista
  41. Rekisteröityny lukia
    yks arpa
    eeva-99@suomi24.fi

    VastaaPoista
  42. yksi arpa
    siljaaleksandra@gmail.com

    VastaaPoista
  43. heidi.kezola@hotmail.fi
    olen mukana 2 arvalla
    olen rekisteröitynyt lukija ja blogin osoite.:
    http://myandmyli.blogspot.fi/2013/10/kingslandin-arvonta.html

    VastaaPoista
  44. Olen tykännyt kummastakin fb sivusta ja olen rekisteröitynyt lukija.
    Katja.rannanjarvi@gmail.com

    Yksi arpa.

    VastaaPoista
  45. Yksi arpa olen rekistöröitynyt lukija.
    tanja__98@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Olen tykännyt kummastakin fb sivusta ja olen rekisteröitynyt lukija.
    saara.uk@gmail.com
    yksi arpa.

    VastaaPoista
  47. Rekisteröitynyt lukija olen :))
    Blogia ei ole ://///
    Suppeeh@outlook.com

    VastaaPoista
  48. Rekisteröitynyt lukija ja yksi arpa.
    minttu.viinanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Yksi arpa; rekisteröitynyt lukija
    muumieve@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Olen tykännyt sivuista, olen rekisteröitynyt lukija.
    suvituulia11@luukku.com
    Yksi arpa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ano on rekisteröityny lukija?!?! Iteki oon ano mut en väitä et oon rekisteröityny lukija!! :DD

      ~Riia

      Poista
  51. Kaksi arpaa :)
    tikru123@luukku.com
    http://hevostyttokertoo.blogspot.fi/2013/10/201-arvontamainos.html
    Olen lukija ja tykännyt sivuista :)

    VastaaPoista
  52. Olen tykännyt fb-sivuista & olen rek. lukija
    sirkku.riitala@gmail.com
    yks arpa :)

    VastaaPoista
  53. 2 arpaa
    http://venlajaannika.blogspot.fi/2013/10/arvonnan-mainostusta.html#comment-form
    annikamirjami@gmail.com

    -Venla-

    VastaaPoista
  54. Olen rekisteröitynyt lukija, eli yksi arpa.
    nanniina@luukku.com

    VastaaPoista
  55. Olen rekisteröitynyt lukija eli yksi arpa.
    Sissi.suikkanen@gmail.com

    VastaaPoista
  56. olen rekisteröitynyt lukija, ja olen tykännyt suitsisopin videosta. mainostin arvontaa blogissani: http://pipari-and-fanny.blogspot.fi/2013/10/arvontamainostusta.html

    VastaaPoista
  57. Yksi arpa, olen tykännyt kummastakin fb -sivusta sekä olen rekisteröitynyt lukija. :)
    jullerusetti@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Olen lukija
    hyokkimilla@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Lukija :)

    karkki.masu@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. Yksi arpa ja olen lukija :)
    emmikki99@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. yksi arpa olen lukijana ja tykkäsin sivuista ♥!

    Inkku1234@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  63. Yksi arpa olen lukija
    kristiina.jokela@hotmail.fi

    VastaaPoista
  64. yksi arpa!
    kiiax_96@hotmail.com

    VastaaPoista
  65. 2 arpaa:) Olen lukija, tykkäsin facebookissa suitsopin ja blogin sivuista.

    Linkki postaukseen: http://eistartteja.blogspot.fi/2013/10/arvonta.html

    Sähköposti: juliashp0@gmail.com

    VastaaPoista
  66. 1 arpa & olen lukija sekä tykännyt nuista sivuistakin :)

    inka.riikola@luukku.com

    VastaaPoista
  67. Olen rekisteröitynyt lukija
    Yksi arpa siis.
    Jassuinassuin@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. lukija ja tykkään suitsisopin fb-sivusta
    he-ka@live.com

    VastaaPoista
  69. Yksi arpa ja olen lukija :)
    formulaponi@hotmail.fi

    VastaaPoista
  70. 1 arpa & oon rekisteröitynyt lukija
    aino.huupponen@hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Nellakka@gmail.com
    Oon lukija ja tykkäsin moemmista sivuista ja postus josta linkki tossa:
    http://www.tinttijanella.blogspot.com

    VastaaPoista
  72. 1 arpa, rekisteröitynyt lukija
    varusteurheilu@gmail.com

    VastaaPoista
  73. 1 arpa, rekisteröitynyt lukija
    emmi.mauristo@gmail.com

    VastaaPoista
  74. 1 arpa (:
    pinkku.lintala@gmail.com

    VastaaPoista
  75. Olen rekistöitynyt lukija:)
    1 arpa
    aino.raivio@gmail.com

    VastaaPoista
  76. 1 arpa!
    Jutta.puranen@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Olen rekisteröitynyt lukija
    iidaj@hotmail.com
    1 arpa

    VastaaPoista
  78. tykkänny oon kummastakin sivusta ajat sitten ja rek. lukija oon.
    1 arpa
    tiainen.hilma@gmail.com

    VastaaPoista
  79. Yksi arpa, rekisteröitynyt lukua.
    Saara.latti@gmail.com

    VastaaPoista
  80. 1 arpa
    Lukija oon(:
    ansy.255@gmail.com

    VastaaPoista
  81. rekistyröitynyt lukija ja tykkään suitsishopin fb sivusta.
    1 arpa
    sanna.sahakoski@luukku.com

    VastaaPoista
  82. Yksi arpa
    Ylikoskioona@gmail.com

    VastaaPoista
  83. eve.koskela99@gmail.com
    olen rekisteröitynyt lukija ja tykätty fb sivusta :)
    eli 1 arpa.

    VastaaPoista
  84. 2 arpaa,rekistöröitynyt blogisi lukija
    http://elamaniaarteet.blogspot.fi/
    emmaparviainen1987@gmail.com

    VastaaPoista
  85. 1Arpa olen jo rekistöröitynyt tykkääjä
    Erja.Vaskivuori@Suomi24.fi

    VastaaPoista
  86. 1 arpa, olen rekisteröitynyt lukija
    riinaa.kopa@luukku.com

    VastaaPoista
  87. oon rekisteröityny & tykkään molemmista sivuista
    miia-seppanen@hotmail.com
    1 arpa

    VastaaPoista
  88. Olen rekisteröitynyt lukija ja tässä postaus: http://kaviouraakiertamassa.blogspot.fi/2013/10/33-voitto-kotiin-blogin-arvonta.html
    khtpearlwind@gmail.com
    2 arpaa

    VastaaPoista
  89. oon rekisteröitynyt lukija :)
    katja94@outlook.com
    1 arpa

    VastaaPoista
  90. 1arpa:)
    Annni.laaksonen@gmail.com

    VastaaPoista
  91. Oon rekisteröiny ja tykkään sivusta
    emppuliini123@hotmail.com
    1arpa

    VastaaPoista
  92. 1. tykkään suitsisopin sekä sinun blogisi sivuista ja olen myöski rekannut lukija
    3. sini.pasanen@hotmail.fi

    eli 1 arpa:)

    VastaaPoista
  93. 1 arpa
    anni.paasovaara@luukku.com
    (olen tykännyt molemmista fb:ssä) :-)

    VastaaPoista
  94. 1 arpa
    olen lukija
    carita.hevonen@luukku.com

    VastaaPoista
  95. 1. tykkään sivuista ja oon rekisteröitynyt lukija !
    2. 1 arpa
    3. laura-heikkila@windowslive.com

    VastaaPoista
  96. 1 arvalla mennäään :) tykättty on & iiduliini3@gmail.com

    VastaaPoista
  97. 1 arpa
    Rek.lukija+tykkään molemmistafb sivuista:)
    annakreetta.kostamo@gmail.com

    VastaaPoista
  98. 1.olen lukija sekä tykkääjä
    vilma.niskanen@hotmail.com
    1 arpa

    VastaaPoista
  99. Tykätty + lukija
    1 apra
    rebekka.suominen@hotmail.com

    VastaaPoista
  100. oon rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin sivuista :) 1 arpa, ttheresa@windowslive.com

    VastaaPoista
  101. 1 arvalla kokeillaan onnea :DD oon rekisteröitynyt lukija & laaksonenansku@gmail.com

    VastaaPoista
  102. Tykkätty ja oon lukija
    1 arpa
    annika.jippii@hotmail.com

    VastaaPoista
  103. tykänny blogin fb sivusta ja oon lukija.
    tia.lehosmaa@gmail.com :)

    VastaaPoista
  104. 1 arvalla:) tykätty sivuista ja oon rekisteröitynyt lukija , ervastimarja@gmail.com

    VastaaPoista
  105. kolme arpaa
    1. tykkään sivuista ja oon rekisteröitynyt lukija
    2. http://julia-ja-hevoset.blogspot.fi/2013/10/arvonta-tiian-blogissa.html
    3. julle.mujunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  106. olen lukija, 1 arpa :)
    kati.korteniemi@hotmail.com

    VastaaPoista
  107. 1. olen lukija + olen tykänny
    http://myponnylife.blogspot.fi/2013/10/arvonta.html
    ja 2 arpaa
    mette.moberg@hotmail.fi

    VastaaPoista
  108. 1 arpa. oon rekisteröityny :) amanda.ahlstrom@luukku.com

    VastaaPoista
  109. 1. Ei ole facebookkia mutta olen rekisteröitynyt lukija.
    2. Mainostin blogissani: http://hulluhevoseni.blogspot.fi/2013/10/voitto-kotiin-blogin-arvonta.html
    3. lispe2001@gmail.com ja kaksi arpaa siis :)

    VastaaPoista
  110. 2 Arpaa
    Tykkään sivuista ja olen lukija
    weckman.anna@gmail.com
    http://annanelamaaa.blogspot.fi/2013/10/arvonta-voitto-kotiin-blogissa.html

    VastaaPoista
  111. yks arpa :) tykkäsin ja lukija :)
    ssuffeli@gmail.com

    VastaaPoista
  112. Olen rekisteröitynyt lukija
    alisaaa-@hotmail.com
    1 arpa

    VastaaPoista
  113. yksi arpa! Tykkäsin ja olen lukija :)
    jenni.anko@hotmail.com

    VastaaPoista
  114. 1. Kaikki tehty
    2. http://laikukasponi.blogspot.fi/2013/10/arvonta-tiian-blogissa.html
    3. polleponi920@gmail.com ja kolme arpaa

    VastaaPoista
  115. olen rekisteröitynyt lukija, 1 arpa:)

    vilma.lummaa@gmail.com

    VastaaPoista
  116. olen rekistöröitynyt lukija ja tykkään fb sivusta
    essi99@live.se ja Yhdellä arvalla :)

    VastaaPoista
  117. Olen rekisteröitynyt lukija eli yhdellä arvalla :)
    sanni.virtuaali@gmail.com

    VastaaPoista
  118. 1 arpa, olen lukija :) elina.saulo@hotmail.com

    VastaaPoista
  119. 2 arpaa.
    Tykkään molemmista sivuista ja olen lukija.
    ojalasini98@gmail.com
    http://ojala-sini.blogspot.fi/2013/10/voitto-kotiin-blogin-arvonta.html

    VastaaPoista
  120. 1 arpa ja olen lukija! (: iitu9876@hotmail.com

    VastaaPoista
  121. 1 arpa, olen lukija :) ellu.puurunen@gmail.com

    VastaaPoista
  122. 1 arpa, olen lukija&tykännyt jo aikaisemmin kaikista sivuista:)

    oona_hankaniemi@suomi24.fi

    VastaaPoista
  123. 2 arpaa
    Olen rekisteröitynyt lukija.
    aino.laukkanen@hotmail.com
    http://lahtovuorossa.blogspot.fi/2013/10/arvonta.html

    VastaaPoista
  124. 2 Arpaa
    juicenblogi@hotmail.fi
    http://juicejaponit.blogspot.fi/2013/10/arvonta.html

    VastaaPoista
  125. Tykätty & oon lukija!
    postaus: http://hevoselamaa-melluska.blogspot.fi/2013/10/voitto-kotiin-blogissa-arvonta.html
    melina.marsyla@hotmail.com ja osallistun siis kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  126. 1 arpa
    tykätty ja oon lukija. :)
    milja.husu@gmail.com

    VastaaPoista
  127. Tykätty ja oon lukija!
    2 arpaa, tässä linnki postaukseen: http://www.sailervoslife.blogspot.fi/2013/10/38-arvontaan-osallistuminen-voitto.html
    saila-99@hotmail.com

    VastaaPoista
  128. Ootko sä siis ratsastanut Top Gracia "Toppi" ponilla?:) Kun luin vanhoja postauksia, ja kerroit että oot ratsastanu sillä. Se on kesäisin siellä tallilla miä käyn. Se on miun lempiponi. ;)<3

    VastaaPoista
  129. 1 arpa
    tykätty ja oon lukija :D
    liinu.blogi@gmail.com

    VastaaPoista
  130. Yhdellä arvalla mukana! :) Ihana toi sun pipo!

    iina_91@hotmail.com

    VastaaPoista
  131. Tykkään suitsopin sivusta fasessa ja olen blogin lukija elikkä 2 arpaa :)
    Ihana blogi sulla ! ♥
    eve1pietila@luukku.com

    VastaaPoista
  132. Yhdellä. Oon lukija ja tykännyt blogin face sivusta.

    Elsaidalinnea@gmail.com

    VastaaPoista
  133. 2 arpaa.
    tehty postaus kyseisestä arvonnasta.
    Tykätty suitsisopin ja teidän blogin fb-sivusta
    jasu.jarvelainen@hotmail.fi
    tässä linkki vielä mun blogin postauksesta: http://linenandbarbedwire.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  134. noninoni ny osallistu 2 arvalla ja siis juu oon blogin lukija ja tykkään suitsisopin ja blogin fb sivusta ja tässä tulee ny se linkki siihe postauksee :D http://emmanelamaa1313.blogspot.fi/2013/10/juups-ny-taai-arvonta-d.html

    VastaaPoista
  135. 2 arpaa, tykätty on
    emilia.turunen@telemail.fi
    tästä linkistä mun blogin postaukseen missä mainostan tätä arvontaa:http://littlehorseblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  136. 1 arpa (koska ei oo omaa blogia)
    suvigrohn@gmail.com

    VastaaPoista
  137. Oon lukija
    1 arpa
    emilia00_@hotmail.com

    VastaaPoista
  138. 2 Arpaa

    Tehty postaus tästä arvonnasta.

    Olen rekistöröitynyt lukija

    zorro7913@gmail.com

    linkki blogiini postaukseen: http://elukoitaaaa.blogspot.fi/2013/10/kingslandin-arvonta-blogissa-voitto.html

    VastaaPoista
  139. Tää ei nyt liity tähän, mut selailin sun aijempia postauksia ja siellä oli se uusittu video voiton varusteista niin et esitelly niitä loimia nii voikko tehä niistä erikseen videon ? (:

    VastaaPoista
  140. yks arpa:) (rekisteröiynyt lukija)
    sofia.vaattovaara@hotmail.fi

    VastaaPoista
  141. 1 arpa elikkäs tykätty on :))
    Mirka.wappula@luukku.com

    VastaaPoista
  142. Yksi arpa :)
    roosa.keljo@gmail.com

    VastaaPoista
  143. yksi arpa
    - alinaun123@gmail.com

    VastaaPoista
  144. En osaa laittaa linkkejä mut oon rekistöröitynyn lukia
    pyry.tynkkynen@hotmail.com

    VastaaPoista
  145. yksi arpa, jeni.keinanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  146. Olen jo aiemmin tykännyt molemmista sivuista!:)
    Olen rek. lukija myös!
    Yksi arpa!:)
    omalia.kirppu@hotmail.fi

    VastaaPoista
  147. 1. olen rekisteröitynyt lukija, tykkään myös fb-sivuista
    2. postaus: http://seuraaunelmias.blogspot.fi/
    3. osallistun kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  148. 1 arpa :)
    ferry.1998@hotmail.com

    VastaaPoista
  149. 1. Olen lukija.
    2.Tein postauksen.
    3. niina.saikkonen@gmail.com ja blogini osoite: http://niinaandhepat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  150. SIIS TÄH!? SÄ JA SUN SPONSORIT!!!! OIKEESTI, EN KESTÄ, AINA JOTAIN UUSIA TUOTTEITA JA SPONSOREITA! AIKAMOISTA LEUHKIMISTA :(

    VastaaPoista
  151. Yksi arpa (rekisteröitynyt lukija), sateenkaarisitruuna@hotmail.fi

    VastaaPoista
  152. 1 arpa (olen lukija, mutta myös lisäksi tykännyt molemmista fb-sivuista)
    h3nsku97@luukku.com

    VastaaPoista
  153. 1. On tykätty + olen lukija
    2. 2 arpaa :)
    3. sinella.i@live.fi ja mainostan osoitteessa http://simpukankuoressa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  154. 1. Olen lukija ja tykkäsin Suitsisopin ja Voitto kotiin Facebook sivuista.
    2. Tein postauksen. http://newwayoflovehorses.blogspot.fi/
    2. Posio582@gmail.com
    4. Kaksi arpaa

    VastaaPoista
  155. rekisteröitynyt lukija eli yhdellä arvalla.

    nobba93@hotmail.com

    VastaaPoista
  156. 2 arpaa
    ronja.mannermaa@lailanet.fi
    http://rozzzunblog.blogspot.fi/2013/10/arvonta.html

    VastaaPoista
  157. 2 arpaa
    http://virheista-oppii.blogspot.fi/2013/10/arvontaa.html
    olen lukija
    anni.r.mustonen@gmail.com

    VastaaPoista
  158. rekistöröityny oon:) yhdellä mukana ollaan!

    heppahullu.inka@gmail.com

    VastaaPoista
  159. 1 arpa
    elina.piekiainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  160. Rekistiröity olen :) Eli olen mukana yhdellä arvalla.

    sopsaaa@gmail.com

    VastaaPoista
  161. Oon tykänny ja rekisteröitynyt lukija joten 1arpa! :)
    annimyl@suomi24.fi

    VastaaPoista
  162. Oon reksiteröitynyt lukia joten yksi arpa.
    saara.latti@gmail.com

    Kiitos! :)
    Ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
  163. Oon tykänny molemmista fb-sivuista
    essionnela02@gmail.com

    VastaaPoista
  164. olen lukija

    ellen.nirhamo@kolumbus.fi

    VastaaPoista
  165. Olen rekisteröitynyt lukija (:
    janskuv97@hotmail.fi

    VastaaPoista
  166. oon tykännyt molemmista fb sivuista;-)
    huvi.suvi@hotmail.com

    VastaaPoista
  167. Kahdella arvalla
    Oon lukija ja tykkäsin suitsishopitin facebook sivuista
    Postaus on: http://elainten-elamaa.blogspot.fi/2013/10/voita-kingsland-kauluri.html

    Sähköpostini on: phillipsnalle@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=95975314316175868#editor/target=post;postID=337428512651247103;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

      Poista
  168. nipsu1235@gmail.com

    Ja 1 arvalla osallistutaan ;)

    VastaaPoista
  169. 1 arpa (:
    vtbelievedreams@gmail.com

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.